Безпечне освітнє середовище у Роменській МАНУМ

ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ «Дії освітянина, якщо під час занять оголошено повітряну тривогу»

Детальну інструкцію про дії освітян під час повітряної тривоги можна прочитати за посиланням.

Активності для вихованців в укриттях за посиланням.


Шульга Ю. Інформаційна методична скарбничка "Все для педагога-позашкільника"

/Files/images/Все для педагога-позашкільника.jpg


НОВІ ПРАВИЛА | Що треба знати? ЯК ЗАХИСТИТИ СВІЙ ПОСТЕР? ЩО РОБИТЬ ПОСТЕР УСПІШНИМ? ЯК ОФОРМИТИ ПОСТЕР?

Організація дистанційного навчання в системі позашкільної освіти

/Files/images/Без названия.png

Матеріали на допомогу під час написання науково-дослідницьких робіт

1. Етапи проведення наукового дослідження

2. Науковий апарат дослідження

3. Методи наукових досліджень

4. Правила оформлення реферату

5. Стендова доповідь

6. Рекомендації щодо оформлення мультимедійної презентації

7. Зразок схеми презентації

8. Антипрезентація

Особливості організації науково-дослідницької роботи
в Роменській міській МАН

08.02.2016

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Роменської міської Малої академії наук учнівської молоді є науково-дослідницька діяльність, яка спрямована на розвиток творчої особистості юного дослідника, на практичне вирішення проблем виявлення, розвитку та реалізації потреб дітей та учнівської молоді міста та району в навчально-пізнавальній та дослідницько-експериментальній роботі.

Організація науково-дослідної діяльності вихованців дозволяє розвивати в них пізнавальні інтереси, самостійність, культуру навчальної праці, дозволяє систематизувати, узагальнювати, поглиблювати знання з певної галузі навчального предмету і вчить їх застосовувати на практиці.

/Files/images/результ.jpg Основними особливостями та різновидами пошуково-дослідницької діяльності вихованців в Роменській МАН є:

- навчально-дослідна робота, що здійснюється згідно з на­вчальними програмами (шкільних дисциплін, профільних гуртків позашкільних закладів) у навчальних кабінетах, ла­бораторіях, на навчально-дослідних земельних ділянках, у природі;

- експериментально-дослідницька робота - проведення експериментів (дослідів) відповідно до обраної тематики (конкурсної, проектної тощо), їх опис та аналіз результатів;

- науково-технічна творчість - програмування, проектування, дизайн, конструювання та моделювання, що передбачают експериментально-дослідницьку діяльність як один з етапів роботи;( конкурси -

- моніторинг - систематизовані спостереження (колективні та індивідуальні) у межах освітніх проектів, складання аналітичних матеріалів (таблиць, діаграм, звітів) тощо;

- пошуково-дослідницька робота, що виконується за тематикою конкурсних заходів (всеукраїнських заочних експедицій, акцій історико-краєзнавчого, екологічного, мистецтвознавчого спрямування);

- індивідуальна дослідницька робота, що здійснюється за рекомендованою тематикою наукових відділень МАН України міжнародних та всеукраїнських конкурсів і програм дослідницького спрямування.

Клочко С.М., методист Роменської міської МАН


Методичні рекомендації для керівників наукових секцій МАН

Головна мета - забезпечення ефективності процесу розвитку творчих здібностей особистості засобами систематизованої пошуково-дослідницької діяльності

Освітні компетентності

Поглиблення знань учнів з профільної (базавої) дисципліни, формування спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних для проведення цілеспрямованої пошуково-дослідницької роботи;

Виховні компетентності

Формування наукового світогляду, креативної культури особистості, її професійної орієнтації та допрофесійної підготовки;

Розвиваючі компетентності

Формування позитивної «Я-концепції», розвиток творчих здібностей особистості, її творчої активності, самостійності та самоконтролю в системі навчально-пізнавальної та пошуково-дослідницької діяльності за обраним напрямом

Організаційно-технологічні особливості:

а) у навчально-виховній роботі:3-рівневий принцип організації навчально-виховної та організаційно-масової роботи; інтеграційний принцип побудови навчальних програм з метою переорієнтації навчально-виховного процесу з навчальної функції на навчально-розвиваючу; забезпечення соціально-психологічного супроводу навчально-виховної роботи (діагностика, моніторинг, корекційно-розвиваюча діяльність);
б) у координаційно-методичній роботі:координація діяльності загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів області за пошуково-дослідницьким напрямом; забезпечення роботи обласного банку даних «Обдарованість»; створення інформаційно-методичної бази за пошуково-дослідницьким напрямом; висвітлення роботи територіального відділення, досягнень його слухачів, досвіду педагогів у ЗМІ;

У наш час аксіоматичним стало твердження про те, що творчий розвиток інтелектуально обдарованої учнівської молоді має бути педагогічно скоригованим, оскільки саме керівники наукових секцій МАН, наукові консультанти індивідуальної дослідницької роботи школярів та педагоги-практики можуть закласти належне підґрунтя для становлення особистості юного дослідника та забезпечити розвиток його творчих здібностей.

На сучасному етапі розвитку психолого-педагогічної науки дослідницька діяльність учнівської молоді є об'єктом вивчення багатьох вітчизняних і зарубіжних учених, а саме: В. Алфімова, Г. Артемчук, В. Вербицького, Л. Ковбасенко, В.Крутецького, В. Моляко, Н. Недодатко, В. Паламарчук, Г. Пустовіта, Ю. Там-берга та інших. Однак проблема формування креативності особистості (як здібності до нестандартного бачення речей та генерування нових ідей), інноваційності (як здібності до запровадження цих ідей у процесі навчально-творчої та пошуково-дослідницької діяльності) та формування її креативної культури потребують більш докладного вивчення та висвітлення.


Кiлькiсть переглядiв: 906

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.